~~Endless Love and A Life Worth Living~~
~~Gift from God~~

Wednesday, April 13, 2011

Kepenatan

Semakin hari semakin penat rasenye..bukan la nak layan sgt symptom2 mengandung ni..tapi kepenatan yg aku rase ni mmg x dpt nak ignore..tambah ngan sakit perut yg kerap, sakit belakang and kepala...Ya Allah...tu la yg aku ucapkan tiap kali...semlm bersihkan barang2 atas almari tu pun dah penat( mak marah bile die dpt tau aku naik kerusi..huhu)..jalan jauh sikit pun penat...gi beli breakfast, lunch, balik opis je kena duk jap and tarik nafas...mula la usap2 perut yg sakit ni...Tapi aku x pernah mengeluh..aku x pernah salahkan kan anak dlm kandunganku ni...x kan ku sesekali menyalahkan harta yg tidak ternilai harganye drpd Allah..muntah2 ari tu pun aku hanya risaukan anakku akan rase sakit...Aku rase cukup kagum ngan kuasa Allah..aku yg jenis x tahan sakit, sekarang ni cukup sabar demi anakku ni...Kasih sygku terhadapnye bertambah dr hari ke hari...Tersenyum sendiri tiap kali tgk perutku kat cermin :)...Semoga Allah memberi aku kekuatan n kesabaran sepenuhnye,sekarang sampai aku selamat lahirkan anakku ni..

No comments:

Post a Comment